Kuinka voimme auttaa?
Valitse haluamasi yhteydenottotapa tai etsi vastauksia tämän sivun UKK-osiosta.
Asiakastuki
Sähköposti ja chat-palvelu avoinna arkisin klo 10-16. Puheluita otamme vastaan arkisin klo 10-14.
Sähköposti
Puhelin
(pvm/mpm)
GF Money:n asiakaspalvelu on sinua varten
Voit soittaa asiakaspalveluumme, mikäli sinulla on kysyttävää palveluistamme tai tarvitset apua luotonhakemisessa. Halutessasi voit ottaa yhteyttä myös sähköpostitse tai chat-palvelun kautta.
Usein kysyttyjä kysymyksiä
Alta löydät yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia, jotka liittyvät luoton hakemiseen, käyttöön ja takaisinmaksuun.
Luoton hakeminen
Voit hakea luottoa helposti sivustomme gfcard.fi kautta. Aloita hakemus antamalla henkilötietosi. Syötä tunnistautumisen jälkeen yhteys- ja taloustietosi. Lue sinulle sähköpostiin lähetettävät luoton ennakkotiedot huolellisesti läpi ja vahvista hyväksyväsi ehdot hakemuksella. Lopuksi vahvista henkilöllisyytesi turvallisesti verkkopankkitunnuksillasi.
Voimassa olevalta luottosopimukselta näet luottorajan ja käytettävissä olevan luoton määrän Omilla Sivuilla.
Saat luottopäätöksen heti hakemuksen täytettyäsi.
Teidän ei tarvitse lähettää liitteitä.
Uusi luottohakemus tulee aina tehdä nettisivujen kautta.
Visa-korttiluottoa myönnetään 3000 euron luottorajalla, mutta ensimmäinen osto on rajattu henkilökohtaisen luottopäätöksesi mukaisesti. Voit maksimissaan saada ensimmäisellä kerralla 500 euron luottorajan. Näet luottorajasi aina Omien Sivujen kautta.
Luoton takaisinmaksu ja laskutus
Suorituksen kirjautumiseen voi mennä 1-3 pankkipäivää. Huomioimme kuitenkin maksupäivän, joten maksaessanne laskunne eräpäivänä ehtii suorituksenne hyvin.
Jos haluat maksaa luoton takaisin kokonaisuudessaan valittua maksuaikataulua nopeammin, tarkista ajankohtainen maksupäivän saldo asiakaspalvelusta. Voit lähettää sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@gfcard.fi tai soittaa numeroon 09 427 05044 (pvm/mpm).
Voit halutessasi suorittaa ylimääräisiä lyhennyksiä tai lyhentää luottoa kuukausittaista minimisummaa isommalla erällä.
Saat noin kuukauden kuluttua luoton myöntämisestä laskun, jolta näet lyhennyksen maksutiedot. Luotto maksetaan takaisin kuukausittaisissa lyhennyserissä. Eräpäivä on 14 vuorokauden kuluttua laskun lähetyspäivästä.
Kyllä. Yhteystietomuutokset (osoite, puhelinnumero, sähköposti) tulee pitää ajan tasalla. Voit itse muuttaa yhteystietojasi Omilta Sivuilta.
Luottokielto haetaan toimittamalla ilmoitus asiasta joko sähköpostitse asiakaspalvelu@gfcard.fi tai postitse (GF Money Oy, Pitkämäenkatu 11, 20250 Turku). Ilmoituksen tulee sisältää tarkat henkilötietosi.
Maksuvaikeuksissa kannattaa aina ottaa yhteyttä laskuttajaan ja neuvotella takaisinmaksun vaihtoehdoista. Tavoitat laskuttajamme Brangin asiakaspalvelun sähköpostitse osoitteesta info@brang.fi tai puhelimitse 0400609883 (pvm/mpm).
Limiittiluoton asiakkaiden laskuttajana toimii Arvato, jonka tavoitat sähköpostitse asiakaspalvelu@arvato.com tai puhelimitse 0207229462 (0,0835 € + 0,0557 €/min).
Mikäli laskusi jää maksamatta, on kysymys sopimusrikkomuksesta. Kun laskusi maksu on viivästynyt, voidaan maksamattomasta laskusta periä korkolain mukaisesti viivästyskorkoa sekä perintälain mukaisesti muistutus- ja perintäkuluja. Lähetämme maksumuistutuksen 14 vuorokauden kuluttua eräpäivästä.
Kyllä. Mikäli et ole saanut laskua, tulee sinun ottaa yhteyttä asiakaspalveluun. Laskun puuttuminen ei oikeuta luoton maksamatta jättämiseen.
Tarkistathan aina myös sähköpostisi roskapostilaatikko, ettei lasku ole suodattanut sinne.
Laskut näkyvät myös Omien Sivujen kautta.
Saldotodistusta varten voit olla yhteydessä laskuttajaamme. Lähetä saldotodistuspyyntö heille sähköpostitse osoitteeseen laskutus@brang.fi.
Voit muuttaa Ostoraha-korttiluoton laskun eräpäivää Omien Sivujen kautta ennen laskun alkuperäistä eräpäivää. Tämän muutoksen on tapahduttava ennen laskun eräpäivää, ja voit tehdä tämän neljästi vuodessa eri laskuille.
Toisen henkilön raha-asioiden hoitamiseen tarvitset valtakirjan, jolla sinut on valtuutettu saamaan tietoja toisen henkilön luotosta ja hoitamaan hänen asioitaan. Valtuutus voidaan antaa puhelun ajaksi tai voit toimittaa meille allekirjoitetun valtakirjan.
Voit peruuttaa sopimuksen 14 päivän kuluessa sopimuksen solmimispäivämäärästä. Yksittäisiä ostoja ei voi perua. Luottosopimuksen voi perua, jos korttia ei ole käyttänyt. Pyydämme ilmoittamaan peruutuksesta asiakaspalveluumme kirjallisesti lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@gfcard.fi tai toimittamalla siitä tiedon osoitteeseen GF Money Oy, Pitkämäenkatu 11, 20250 Turku.
Luotosta aiheutuu kuluja korkojen lisäksi luotonhoitopalkkiosta. Luotonhoitopalkkio on 0,01 prosenttia päivässä luottosopimuksen mukaisesta luoton määrästä tai luottorajasta luottosopimuksen voimassaoloajalta, kuitenkin vähintään 5 euroa luottoajalta ja enintään 150 euroa vuodessa.
Ennen 1.9.2019 myönnettyjen lainojen osalta voit tarkistaa kulujen määrät luottoehdoista: kaikki luottoehdot.
Laskut tulevat aina sähköpostitse.
Pyydämme ystävällisesti huomioimaan, että mahdolliset muistutuslaskut lähetetään aina postitse.
Se on helppoa. Seuraa vain alla olevia ohjeita:
1. Kirjaudu pankkitunnuksillasi omaan verkkopankkiin ja etsi e-laskuun liittyvä ohjeistus.
2. Hae laskuttaja nimellä GF Money Oy tai y-tunnuksella 2382033-5.
3. Täytä verkkopankkisi pyytämät laskun maksamiseen liittyvät tiedot.
4. Vahvista e-laskun tilaus oman verkkopankkisi ohjeistuksen mukaisesti.
Luoton käyttö
Luottoa ei voi käyttää, jos lasku on myöhässä.
Löydät virtuaalisen luottokortin tiedot Omilta Sivuilta Luottokortti-kohdasta.
3DS-salasana on se salasana, jonka olette itse kortille luoneet.
Voit päivittää salasanan Omilta Sivuilta kirjautumalla sivulle pankkitunnuksilla.
Luottorajan korotusta voi hakea 3000 euron asti osoittamalla luottokelpoisuutta, maksuvaraa ja maksukykyä. Maksetut laskut osoittavat maksukykyä ja yleensä luottorajan korotusta voi hakea kerran maksettua laskua kohden ja tyypillinen luottorajan korotus 500 euroa.